" - den som ikke kræver service er selv med til at afskaffe den."

     o Hvad er ServiceCoaching        Portræt af Kirsten Dueholm Hansen       Øvrige Undervisere       o Referencer

 

 

Portræt af Kirsten Dueholm Hansen

Stifteren af ServiceCoaching

Jeg er gift og mor til fire børn. I 1985 blev jeg færdiguddannet som sygeplejerske i Chicago, U.S.A. Jeg har siden været beskæftiget som sygeplejerske på sygehuse og i hjemmeplejen i U.S.A, England og Danmark, og er specialeuddannet som patienthotelsygeplejerske og hospicesygeplejerske. Desuden har jeg års erfaring som fly stewardesse og som hotelreceptionist.

Siden 2001 har jeg undervist personale i sundhedssektoren i emnet kundeservice. Det er en hjertesag for mig at behandle mennesker med respekt og god service, således at værdigheden opretholdes i alle situationer.

Jeg kalder mig selv ”heltidsforsker af service”, idet jeg altid observerer og analyserer samspillet mellem mennesker. Jeg kan simpelthen ikke lade være.

Min undervisning er derfor også krydret med mange dagligdags eksempler på god og dårlig service, et faktum som er med til at gøre indholdet levende og som mine kursister sætter pris på.

Hvem er de andre undervisere?

Vi benytter en bred vifte af specialister, både sundhedsfaglige og ikke sundhedsfaglige og alle er erfarne undervisere.

Dine ønsker bestemmer sammensætningen.

 

  • Kirsten Dueholm Hansen

 

 


ServiceCoaching v/Kirsten Dueholm Hansen | servicecoachingdk@yahoo.dk| Tlf. 2687 8191

© 2007 ServiceCoaching.dk, All Rights Reserved.

HJEM
KONTAKT

   DOWNLOAD BROCHURE