" - den som ikke kræver service er selv med til at afskaffe den."

     o Hvad er ServiceCoaching        Portræt af Kirsten Dueholm Hansen       Øvrige Undervisere       o Referencer

 

 

Mere Om Os 

 

o Vi er det eneste konsulentfirma, som udbyder personlig  servicetræning specielt rettet mod sundhedspersonale.

 

o De danske offentlige sygehuse forbereder sig i øjeblikket på første akkrediterings runde, hvor sygehusene vil blive målt på en række områder, bl.a. på de mellemmenneskelige relationer. Senere bliver det primærsektorens tur.

Derfor er det vigtigt at sundhedspersonale øger deres kompetencer omkring personlig service.

 

o Vi tager udgangspunkt i de 20 anbefalinger som en række organisationer i Danmark har udarbejdet ud fra nationale patienttilfredshedsundersøgelser.

 

o Vi hjælper personalet til at se på hvordan de gør, og ikke hvad de siger de gør.

 

o Ofte på vores kurser, oplever vi at deltagerne finder ud af, at de faktisk udfører service meget forskelligt. ”Jamen, gør vi da ikke sådan alle sammen, det troede jeg da”.

 

o Vi sætter fokus på at modtageren skal opleve den samme gode personlige service hver gang, uanset om det er Karen, Søren, Hassan eller Susanne, der leverer den.

 

o Det kræver at alle har samme mål. Derfor indgår teambuilding, kommunikation, stress- og konflikthåndtering i vore ydelser.

 

o Undervisning omkring de etniske minoriteter indgår også i vore ydelser.

 

o Alle vore undervisere er erfarne undervisere. Udover sundhedsfagligt personale beskæftiger vi en kulturformidler, en certificeret coach og en dramaturg (cand. art) fra teaterverdenen.

 

o Desuden har vi kontakt til tidligere patienter/klienter og  pårørende, som gerne stiller op og deler deres gode og dårlige erfaringer med vore kursister.

 

o Mange som arbejder i sundhedsvæsenet giver udtryk for travlhed og stress, og ofte er deres umiddelbare reaktion på vores ydelser, at: ”Vi har ikke tid til at give service”.

Det er imidlertid spændende at opleve, at når servicekulturen er velintegreret i dagligdagen, kan god personlig service faktisk spare tid, og tilmed give større arbejdsglæde.

 

<< Tilbage

  • Kirsten Dueholm Hansen

 

 


ServiceCoaching v/Kirsten Dueholm Hansen | servicecoachingdk@yahoo.dk | Tlf. 2687 8191

© 2007 ServiceCoaching.dk, All Rights Reserved.

HJEM
KONTAKT

   DOWNLOAD BROCHURE